All I want for Christmas...

Jag har lite panik.. har så mycket som jag borde ta tag i och göra, som jag inte vill.. så mycket jag vill göra men inte kan.. Vill bara bort, men ändå stanna kvar.. förvirrande är väl ett passande ord.

Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra.. Går hela livet ut på att man ska göra sånt man måste göra?, och inte sånt man vill.. Då är det liksom bara dumt isåfall.. Ibland önskar jag att man inte hade några förväntningar på sig alls. På sånt man ska klara av och hinna med.. Man skulle heller inte behöva ta hänsyn till mycket, utan faktiskt få göra det man vill.. men det funkar ju inte så..

Äh nu är jag bara dum och skriver strunt..

I held his hand too tight
Too hard to make it right
So I could sleep at night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0