Allt man läser på Aftonbladet är sant.

Kräftan - Sex- och kärleksastro för December


horoskop_cancer

December blir en het och härlig månad för din del. Det handlar mer om lusta och erotik än om romantik. Du är uppmärksam på dina egna behov och det hjälper till att förbättra sexlivet, särskilt om du har en fast partner. Men december bjuder också på mysiga kvällar, varm gemenskap och en skön känsla av hopp. Själva julen blir också extra fin för dig i år, och lämnar dig med drömmar och nya idéer att satsa på under det kommande året. Ovanpå allt detta har du tur i kärlek större delen av tiden.

Bästa chansen: Vädur, Skorpion, Fisk.

Bästa stället: Hemma.

Bästa datumen: 23-24/12.



Jag säger nog ofta till detta!.. Bästa stället är hemma.. hur har de tänkt då?.. Incest?.. vem kommer hem till mig på jul liksom.. knäppt.. Känns inte direkt som att detta är direkt troligt.. men man kan kanske hoppas.. eller jag vet inte..

I min dröm inatt var jag sjukt bitchig... skulle kanske behöva vara sån i riktiga livet.. men det är jag nog inte. Tror att jag är mer bitch än jag är, iaf när det gäller saker som betyder något.. då har jag svårt att vara riktigt elak, även om det skulle behövas ibland.

När jag såg på OC förra veckan så var det så bra.. Seth skulle försöka spela svårflörtad för att Summer ska falla för honom.. Anna ska hjälpa honom.. men det går inte så bra:

Anna: Seth doesn't get the whole "hard-to-get" strategy.
Ryan: That's because he's not.

Det hade lika gärna kunnat vara jag..

I helgen tänkte jag att jag inte hade något planerat den här veckan.. men joo.. det har jag visst. Ikväll är det konsert, imorgon pepparkaksbak med rover, onsdag rep med musikgymnasiet, torsdag fika med Jonas?, fredag rep med musikgymnasiet och Amandas prjekt på kvällen..Bra saker alltihop.. Sen är jag nog ensam hemma i helgen.. någon som är sugen på att hitta på något?

Här har jag bra utsikt över skövde. Jävlar vad tråkigt det ser ut.. allt är bara grått och tråkigt.. riktigt deprimerande.. usch!.. Regnigt är det också.. gör inte direkt saken bättre.. usch!..



Bella doesn't get the whole "hard-to-get" strategy.
That's because she's not.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Eh klart. Jag vill se film! Eller vattenpipa, eller båda delar. Eller kanske fest, jag är faktiskt ltie sugen =)

2007-12-10 @ 18:42:04
Postat av: Bella

Du sa ju att du inte var festsugen :P.. men isåfall måste vi hitta en fest.. jag är på om detta inträffar :D

2007-12-10 @ 21:08:45
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0