Chokladtryffel, psykologi och Pirates...

Rubriken är en ganska bra sammanfattning på min dag.. Jag är ju som sagt ensam hemma, så jag tar det mest lugnt.. idag har jag gjort pepparkaksdeg (ska grädda imorgon), chokladtryffel (har en sats kvar att rulla).. och så har jag pluggat psykologi.. håller på att skriva sammanfattning på alla kapitel, har kommit på att jag lär mig bäst så. Bra att jag kommer på det i trean.. jaja whatever..
Snart är det dags för pirates.. jag är taggad. De filmerna är så bra, och Johnny Depp är ju sjukt snygg..(en genetisk felkodning som J skulle säga.. haha).. Jag ska nog gosa ner mig i soffan och bara njuta av filmen.. den är ju så bra :-)

Imorgon kommer Asa hit.. vi ska försöka arbeta lite på projektet.. antagligen kommer det sluta med att vi sitter och snackar istället, men det är bara bra :)..

Ska bli så skönt med jullov nästa vecka.. helt underbart.. jag försöker förtränga att jag har skitmkt plugg över lovet, och det fungerar nästan. Nu på måndag är det julkonsert, på tisdag ska jag till Asa och basta antagligen och på onsdag är det lov.. underbart!.. Kanske blir bio med Asa och Amanda på fredagen också.. förtrollad :).. det blir nog nice!

Nu har jag inget mer vettigt att skriva.inget snaskigt känsloladdat idag. det får ni leva med..

"Tills jag sa: "Väntar du på nån eller vill du bli min?"
Du sa: "Vad svarar man på sånt?", jag sa: "Man svarar nog ingenting"

Men lägg armarna runt mig och slit ut vad jag har
Gräv i det dunkla med sök inga svar
För jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla
Men jag känner nånting, jag är så gott som förtrollad"

Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en trevlig kväll!

2007-12-15 @ 19:38:01
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0