Dagen efter...

Nu har jag klarat av julen för i år.. och igår var det första gången jag festade på juldagen.. har aldrig fattat det roliga med det förut, men det var skitkul!
Jag och Amanda träffades och gjorde iordning oss hemma hos henne.. skönt med lite skitsnack
 - Sen förlät jag honom.. eller ja.. det gjorde jag inte egentligen
 - Nej precis.. vi är tjejer.. vi förlåter inte..
- Tur att killarna inte vet det..

Haha.. som sagt.. tjejer snackar skit.. speciellt om killar. jösses.. Tjejer och killar är så olika.. tur att vi inte vet allt om varandra som sagt..

Innan vi åkte fick vi varsitt glas vin av amandas föräldrar.. Hennes mamma trodde att vi skulle bli fulla av det.. haha.. tur att hon inte var med resten av kvällen..
Sen åkte vi in till voda.. och där blev vi kvar hela kvällen.. det var väldigt roligt faktiskt.. Vi drack (för) mycket vin och träffade mycket kul folk.. det tyckte iaf Amanda tror jag ;-).. haha.. lilla slampa :P.. men det var roligt..
Vi blev lite för fulla.. men vi hade skitkul ändå!.. Träffade Jonas, Nicklas och Erik på kvällen.. roligt det med..även om Jonas är en bitch och mobbade mig :P.. haha..

Idag har jag varit allmänt bakis.. och hela Marinas (Battes flickvän) familj varit här.. 13 personer kom hit.. och det var mycket folk och mycket fika..
snart ska jag kila till mormor och träffa mina småkusiner och ge dem deras julklapppar.. sen ska jag hem och softa..

Imorgon åker mina päron till kusten.. och min bror till Linköping..så nu kommer jag vara ensam hemma till nästa onsdag.. ganska skönt.. jag ska sova mycket..

Skriver mer inatt tror jag..

"Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i"

Kommentarer
Postat av: Åsa

paaaaaaaaaaaaaaaaarty =)

2007-12-26 @ 21:00:23
Postat av: Bella

Yay!!!

2007-12-27 @ 19:15:48
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0