Första advent

Idag är det söndag..och första advent.. Jag har knappt märkt det, men så är det iaf.  Jag vill egentligen ha lite julkänsla, men det har jag inte. Jag brukar tycka att det är jättemysigt när alla adventsljusstakar och stjärnor kommer upp i fönstren, men inte i år. Kanske kommer senare, får hoppas på det.

Idag sov jag länge också... tror att jag behövde sova ut den här helgen.. kändes riktigt skönt. Jag har sovit dåligt sen förra veckan.. har inte hunnit sova ut sen dess heller, så det var riktigt skönt att sova i helgen.. Allt känns bättre nu än för en vecka sen, men det känns fortfarande väldigt tråkigt.. Så fort jag tänker på det så känns det tomt.. Varför lyckas jag alltid göra såhär?.. Fattar inte hur jag kan gå på det varje gång.. fan..

Förut satt jag och slökollade på tv.. eftersom jag inte hade något vettigt för mig så fastnade jag framför "102 dalmatiner".. barnfilmer är nog de bästa. Vad underbart livet skulle vara om det var som på film. Att alla var antingen goda eller onda, och det syns på en vad man är.. då skulle mycket vara lättare. Det är ju tyvärr inte så på riktigt.. Det är knappast troligt att man får som man vill och det håller sig så.. som det gör i filmen..
Finns det lyckliga slut i det riktiga livet?

Fan vad bitter jag verkar.. och det är jag kanske också, men det är väl alla ibland.. det tror jag iaf.. det finns inte en enda jävel därute som är glad hela tiden. Jag tror inte heller att det finns någon som kan behålla sin roll hela tiden heller. Ingen människa får vara sårbar eller nere, så vi har våra roller.. men någon gån spricker det för alla. så är det bara.. då gäller det att välja vilka man vill visa sig för. Det kan vara ett viktigt val..

Vet inte om bloggen är bra för mig egentligen. Jag skriver bara massa konstiga saker, som jag antagligen måste få ur mig egentligen, men det kanske inte är bra att skriva allt här. Folket som läser kanske får en helt sjuk bild av mig.. jag är ju inte sån här hela tiden... äh skit samma. Det finns större problem.

"I like where you sleep, when you sleep next to me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0