Glorian var som en badring, jag kan ha den runt magen.



Jag tänkte lägga upp några bilder från festen för allas trevnad :P.. Det var en bra kväll helt enkelt.. Sugen på mer fest nu!.. Vad händer på nyår?

Idag var det ganska softa dag i skolan.. Trevligt att komma till skolan och det första Elin säger är "Hej sexBella".. vet inte riktigt var hon har fått det ifrån, men hon får väl hållas ett tag :)..Så mycket dumt gjorde jag inte i fredags.

Pratade massor med Asa idag igen.. är så glad för hennes skull. Du är verkligen värd allt bra!.. Hoppas att detta funkar riktigt bra. Jag blir nästan lite avundsjuk.. vill ha allt det där också.. Men det är så väldigt svårt att hitta.. dumt att det är så svårt att hitta, för alla mår ju bra av det.. antar jag iaf. men det är väl så?..

Hemska lärare jag har. Agelii kallade mig som vanligt för Rebecka idag (min syster heter det och Agelii hade henne för 9 år sen!).. sen kallade hon mig Ebba också.. vet liksom inte ens var hon har fått det ifrån.. konstiga människa.. det har gått ett halvår.. vi är max 15 pers i gruppen, hur svårt kan det vara?..

Jag mådde helt illa idag.. Jag vet inte varför. Hemskt var det iaf.. usch.. hatar att må dåligt.. Ibland mår jag illa när jag tänker på sånt som har hänt.. det är inget vidare kul heller. Hatar att man inte kan veta vad som händer i framtiden.. Jag vill ju hoppas egentligen.. men det känns ganska hopplöst om jag ska vara ärlig.. vågar inte lita på att det är "värt att hoppas på"..Visade sig ju vara fel förra gången, så jag vill inte fastna där igen. Om det är på riktigt.. då vill jag.. om det inte är det så vill jag inte bli sårad igen..

Kyss henne. Ha det inte som riktlinje. Ha det som regel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0