Godmorgon världen

Igår var det en bra kväll... var helt upp i varv ett bra tag efteråt.
Att någon kan säga "ciao Bella" och jag går runt och fånler i en kvart efteråt är ganska fjantigt, men kul var det.. sen gjorde jag åsa avundsjuk med lite Catalano-häng också från en trevlig person (han har en sån fin personlighet :P.. haha).. det var nice!.. Hon trodde dock att jag stötte på en annan (nej det gjorde jag inte :p).. och Jonas kallad Lotta min tjej :D.. jag är nöjd helt enkelt.. :-)

Idag är det skola som gäller.. ska försöka vara fokuserad på psykologiprovet och redovisningen i eftermiddag.. sen är det hem till Asa och basta! Det ska bli skönt.. snacka skit och dricka sprit tänkte jag säga för det rimmar ju så bra, men det blir nog mest snacka skit.. dricka sprit ska vi göra på torsdag.. i lidköping verkar det som.. någon som är på?

Idag väcktes jag kl 6 av ett sms!.. Jag kommer att hämnas.. det är ett löfte.. när du minst anar det! Moahaha

På onsdag är det jullov.. underbart.. och på kvällen är det sista avsnittet av bonde.. blir nästan lite sorgligt. för jösses vad bra det har varit den här säsongen.. såg repriser i helgen.. mums.. Per-Inges kyss ser inte helt fel ut :P.. Jag vill också! :-)

Nu ska jag nog försöka fixa iordning mig lite... ska åka strax.. duktiga Bella går upp tidigare för att få skjuts till skolan (kanske inte så duktigt) med sin mor en timme tidigare för att plugga.. det är duktigt.. beror mest på att jag inte kan koncentrera mig på kvällarna.. hamnar ganska ofta här istället.. men nu tar jag tag i mitt liv eller nått :-P

Lev väl kamrater! :-D

"The moment you walked inside my door. I knew that I need not look no more"

Kommentarer
Postat av: Åsa

du vet vad jag vill

2007-12-18 @ 23:07:04
Postat av: Bella

Ja jag vet ju det :)

2007-12-19 @ 00:19:52
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0