Hata mellandagsrean!

Jag gör det varje år.. åker in till rean fast jag vet att jag hatar det när jag kommer dit. Det var mysigt att träffa Asa, men jag hatar att trängas på stan.. hemskt!.. Jag hittade iaf en tröja/klänning och en annan klänning.. (jag älskar klänningar).. det kommer upp bilder någon dag..för jag fick en kamera i julklapp, men vår dator är lite konstig..så jag sitter med pappas bärbara.. känns lite dumt att lägga in bilderna här...

Om en halvtimme eller nått så kommer Åsa hit.. vi ska kolla på lite film tror jag.. och ta det allmänt lugnt.. jag är trött (skräll!!!)..

Nu har Batte åkt hem till Linköping (eller ja, han är i floby tills imorgon.).. så nu är jag ensam.. men jag ska försöka ha folk här så mycket som möjligt.. har tråkigt när jag är själv..

Jag måste sluta dömma folk innan jag känner dem.. det suger.. jag kan seriöst gå runt och vara rädd för folk som jag inte ens känner. Jag är knäpp, har kommit fram till det mer och mer.. måste börja bli lite normal snart.. Hur blir man normal?

Nu ska jag äta något tror jag.. skriver kanske inatt om jag orkar..

"När du rör mig är det på riktigt.
Då är vi varken jag eller du"

Sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0