"Hon var bara tacksam för att han ville ha henne"

Dagen har varit piss egentligen.. skolan är hemsk för vi har sjuuuuuuukt mycket att göra.. tack liksom för att jag har 5 inlämningar veckan efter lovet.. skoj lov jag kommer få. Fetingprov på tisdag, läxa i italienska till tis, inlämning i spanska på fredag.. baaaajs!!

Dagen blev dock bättre nu ikväll... Det var bonde söker fru.. och det var dags för bönderna att välja..spännande värre! Alla satt som på nålar, och jag vågade knappt titta när Susanne skulle välja. Men hon valde rätt!!! Per-Inge+Susanne=Sant :D.. underbart tycker jag!.. Anders och Isabell var också jättesöta, så det var toppen :)..
Jag blir fortfarande avundsjuk när jag ser de kära bönderna, men det är väl bara at bita ihop tills man hittar någon bra igen.

Det känns som att jag alltid sitter här och skriver när det är "Fråga Olle" på tv.. och nu är det så igen.. Olle är nog grymmaste personen som finns! "Vad ska vi prata om idag Olle?" "Pinsamt bakifrån sex och killen som INTE gillade att bli avsugen". haha :D.."Knulla är alltid bra.. nyttigt också". Jag trivs med det här programmet.. de är så öppna med allt.

Imorgon är det lucia som gäller. Jag tycker att det ska bli mysigt.. Har inte varit på ett äkta, duktigt, fint luciatåg på länge.. så det ska bli kul att gå dit imorgon.

Jag borde sluta skriva här nu, för jag ska skriva en recension på filmen Pans labyrint (el laberinto del fauno).. på spanska då.. klurigare än man kan tro.. usch!..har ingen riktig ork att skriva på spanska.. känner mig som skumgummi i huvudet.. ganska dumt.

Nu ska jag kolla klart på detta och sen sova.. skiter nog i spanskan idag.. försökte bara låtsas vara duktig. För trött helt enkelt.

Boken jag läser är ganska bra.. jag fastnar för vissa citat:
"Själv blev hon lite vackrare sen, när Berglund förälskat sig i henne. Men hon förstod sig inte på kärlek, hon var bara tacksam för att han ville ha henne."

Kommentarer
Postat av: gabriela

ooh, mycket att göra i skolan ser jag, men du är inte ensam =P
hm, vi är med i samma projektgrej, projekt TEND, ska till högstaieskolor och informera om natur ;)

2007-12-13 @ 14:54:01
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0