Ibland lite ensam...

Ikväll ska jag inte skriva så långt.. mest för att det inte har hänt så mycket,.. och för att jag inte riktigt orkar.. vill ändå få ur mig något dock.

Idag är det dagen före dopparedagen.. och allt känns liksom bara konstigt.. jag har noll julkänsla.. och det känns verkligen som att jag saknar något. Det känns så fjantigt.. men just runt julen vill jag ha någon.. Liksom bara ligga i sängen och mysa.. kolla på granen med alla fina lampor. Byta julklappar med varandra.. faktiskt inte vara den enda som är "ensam" i familjen.. Det känns så dumt.. jag vet at jag är yngre, och att det säkert kommer.. men ibland känner jag mig ensam i min egen familj.. det är liksom 3 par och jag.. Som sagt väldigt fjantigt.. men det är inget vidare ibland.

Skit samma.. jag blir alltid nedstämd när jag skriver här. fast det beror väl på att jag tänker som bäst när jag skriver.. vad vet jag.. jaja.. nu ska jag nog kolla på lite scrubs tror jag..

"And then you bring me home
cause we both know what it's like to be alone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0