Ingen bastukväll direkt... men bra ändå

Jösses. Helkväll hos Asa..mysigt även om det inte blev någon bastu så var det supermysigt ändå... vi kan verkligen snöa in på vissa ämnen, sen släpper vi inte det på hela kvällen.. dåligt av oss... haha
Pinsamt.. jag gjorde sönder Asas familjs nötknäppare.. det var lite pinsamt.. handtaget gick av.. ahhh!!

Imorgon är det äntligen jullov.. det ska bli jätteskönt..Först blir det nog julfika med erik, sen ska jag köpa lite julklappar.. sen ska jag hem och baka.. och på kvällen är det äntligen bonde igen :-)..

Idag gjorde vi psykologiprovet.. det gick nog bra hoppas jag.. och.. JAAA jag klarade naturkunskapsprovet.. fick VG t.o.m.!! det var underbart!

Nu ska vi nog snart sova.. jag är lite trött nu iaf..

"I can't take my mind of you"

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis till VG:t på provet! =) ha en mysig onsdag!Loov! =)

2007-12-19 @ 03:40:03
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: asa

jag tror inte det är meningen att vi ska ha en bastukväll :P

2007-12-20 @ 08:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0