It's been a while

Sitter och lyssnar på Staind just nu..låten "It's been a while" är helt otrolig. jag lyssnade jättemycket på den för några år sen, och nu kommer allt tillbaka.. Det konstiga är att jag får tillbaka känslorna från då, men jag vet inte vad det var som gjorde att jag kände så... det minns jag liksom inte.. dumt..
"It's been a while, since I could hold my head up high".. sant.. jag vet inte hur jag ska göra.. få det som jag vill liksom.. klurigt..

Idag har jag varit duktig.. jag har skrivit halva min romananalys (vilket betyder att jag har läst min bok också).. vet inte riktigt om det är så han vill ha den, men jag får hoppas på det. Han kallade mig för suberb skribent för ett tag sen.. jag får hoppas att det håller i sig.

Idag har jag pratat mycket med Amanda.. hon var så nervös.. hoppas att det gick bra för henne nu.. sitter med telefonen bredvid mig så att jag snabbt kan få veta allt sen!.. Det var lite roligt att hon var nervös, och jag satt och skrattade åt henne, men jag vet hur det är.. hur jävla nervös man är.. jag antar att det är för att man är orolig för att man inte ska duga.. så är det för mig iaf.. men det är inget problem för Amanda.. hon är så vacker.

Imorgon kommer förhoppningsvis Asa hit.. vi ska jobba med projektet och våra andra arbeten vi inte har gjort än.. det blir nog bra hoppas jag..

Jag är sällskapssjuk tror jag.. jag tycker det är härligt att vara ensam hemma, men jag blir tokig när jag inte får prata med någon.. jag går runt och sjunger och sånt för mig själv hela tiden, för att det inte ska vara tyst.. Jag kommer tjata hål i huvudet på folk på nyår.. jag kanske ska säga förlåt för det redan.. Sorry att jag är jobbig på nyår.. jag har varit ensam hemma för länge då :-P

"It's been a while
Since I could hold my head up high
and it's been a while
Since I first saw you
It's been a while
since i could stand on my own two feet again
and it's been a while
since i could call you
 
But everything I can't remember as fucked up as it may seem
the consequences that I've rendered
I've stretched myself beyond my means

It's been a while
since i could say that i wasn't addicted and
It's been a while
Since I could say I love myself as well and
It's been a while
Since I've gone and fucked things up just like i always do
It's been a while
But all that shit seems to disappear when i'm with you

But everything I can't remember as fucked up as it may seem
the consequences that I've rendered
I've gone and fucked things up again

Why must i feel this way?
just make this go away
just one more peaceful day

Its been awhile
Since I could lok at myself straight
and it's been awhile
since i said i'm sorry
It's been awhile
Since I've seen the way the candles light your face
It's been awhile
But I can still remember just the way you taste

But everything I can't remember as fucked up as it may seem
I know it's me i cannot blame this on my father
he did the best he could for me

It's been a while
Since I could hold my head up high
and it's been a while since i said I'm sorry"

(Jag var bara tvungen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0