Julafton - You don't have to be perfect to be what I need.

Jag har blivit en sån där bitter person som inte orkar med julen.. det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle bli, men så bliev det. jag har aldrig förut varit så glad över att julen är över som i år.
Jag tror tyvärr att det var mormor som drog ner stämningen.. iaf för mig. Familjen var samlad (eller ja, Batte och Marina kom på kvällen) och mormor var här. Jag ORKAR inte med hennes tjat!:.. jag var så nära att gå därifrån flera gånger, och om någon hade kommit för att hämta mig så hade jag åkt iväg direkt. Skitit i julen helt.
Jag tycker nog egentligen att julen är mysig.. men helst skulle vi bara vara familjen.. och ingen mer, för jag orkar inte.. känner mig bara tung i huvudet..

Men jag ska inte klaga.. julen var ändå ok.. sen när mormodern lämnat huset så hade vi ganska kul.. vi tittade på snuskreklam och skrattade högt.. då hade jag lite stämning.. inte julstämning.. men familjestämning.. närheten liksom.. Ändå kändes det lite trisst, för alla paren blev mer påtagliga idag.. så nu sitter jag här i källaren, och ska sova här på soffan inatt för att annars får inte alla plats, och eftersom jag är själv.. så kan jag sova här.. Det känns lite sådär.

Jag ska sluta vara bitter och gå och sova snart istället.. nu är jag faktiskt bara en halvmeter från där jag ska sova..så nu kan jag inte klaga på att det är jobbigt längre.

Jag saknar känslan sjukt mycket idag.. vill bara ha mer.. fattar ni?.. Vill ha någon att gömma mig hos ibland. Fan!

"A person doesn't have to be perfect to be exactly what you need"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0