Let's get these teen hearts beating faster.

Bonde söker fru var underbart ikväll. Vi råkade nämna att om det blir en säsong till så kommer vi inte kunna se den ihop, för alla kommer försvinna åt olika håll.. riktigt trisst faktiskt.. jag vill inte ens tänka på det :(
Däremot så måste jag säga att jag nästan vill vara med i programmet. Jag blir väldigt avundsjuk.. de är så söta mot varandra hela tiden.. antagligen väldigt fake, men det verkar så äkta.. riktigt "kärlek" liksom.. Jag vill liksom att någon skriver "du är fin" med snäckor i sanden, säger att jag är vacker, håller mig i handen, stryker mig över armen, väcker mig med en kram på morgonen.. och känslan när man går och väntar på kyssen, som man vet kommer i sinom tid. Det låter så väldigt fjantigt, men det här är väl sånt som alla tjejer vill ha (killar också kanske).. Det är det man går och frömmer om.. Att bli sedd, att bli behövd.. Är det det som är viktigast?

Idag var vi iväg på hemligt uppdrag, jag och Asa.. en utflykt kan man kalla det med. Vi var tillbaka på samma ställe som vi besökte för nästan två månader sen (shit vad tiden går fort!). Det är ingen stor egentligen. men ändå känns det så.. kändes så för mig, och det kändes säker så för Asa också.. Härligt att vi ställer upp för varandra iaf! Det är klart att jag följde med dig!.. Våra "problem" har verkligen blivit vuxnare.

Nu har jag och Batte fått biljetter till Lihkörens konsert på lördag.. det kommer bli grymt.. fatta dagen!.. först umgås med syskonen, sen lihkören och sen Winnerbäck.. kommer bli helt underbart!.. jag längtar som en galning. Det ska bli så härligt att lämna skövde för en helg, och komma till det underbara Linköping!


Bilderna är:
1. Jag för länge sen på linköpins gator
2. Den typiska "varning för ras" skylten.. underbart!
3. Min underbara storebror
4. Min härliga syster och hennes sambo/pappan till hennes barn :-)

Nu är det "fråga Olle" på tv.. en sak är säkert. Sex är spännande, och sex är roligt.. så är det, och så kommer det nog alltid att vara.. nog sagt om det.

Jag borde verkligen plugga italienska, för jag har prov imorgon.. men jag är inte motiverad överhuvudtaget. Jag tror att jag skippar det och hoppas på min hjärna.. haha..

Någon mer än jag som vill se disneys "förtrollad" ?.. Älskar disney, och Patrick Dempsey är inte helt fel ;-)

"What a wonderful caricature of intimacy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0