Lite för normal för att vara udda..

Jag är usel på rubriker.. kan aldrig få till något bra.. Jag kan bara kopiera låttexter eller låtsas vara speciell.. Det är illa.. dumma lilla mig!.. Jag får jobba på det där.

Igår snackade Jesper med mig.. jag hade bilden när jag och Asa kysser varandra som visningsbild.. han är för rolig Jesper..

J - Är du lesbisk Bella bolla?
B - Nepp.. bara kompishångel :P
J - aww :/     Girl on girl 4tw
B - Besviken?
J - Ja.. är du säker på att du inte är lite lesbisk?

Haha.. han får väl fortsätta hoppas :P Lesbiska är ju bland det hetaste som finns enligt många.

Asas pojke verkar vara så söt också.. han gillar inte den bilden på oss, för han är rädd att jag ska kyssa bättre än han.. det är nog det sötaste som någon har sagt på länge.. haha.. Du har hittat dig ett kap Asa.. håll fast vid honom!

Just nu sitter jag och skakar.. vet inte om det är för att jag är irriterad, fryser eller om jag är trött.. en fin blandning antagligen. Fy fan!!

Kändes bra ikväll. Jag älskar att fnissa.. det är mysigt och jag mår bra av det.. mer sånt tack!..

Bonde söker fru imorgon.. jag längtar som en galning.. jag älskar onsdagar!.. Imorgon är ganska soft också.. engelskan är nog ganska lugn.. sen ska jag och Asa på hemligt uppdrag.. Internationella relationer har vi eget arbete på och sen film på spanskan!.. nice dag helt enkelt!..

Nu ska jag sova strax.. ganska trött, och bitter!! Går nog över snart.. Jag står högre upp i trappan.

Flicka lilla, spring inte ifrån livet. Spring och möt det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: bara för att det var så grymt bra!

2007-12-05 @ 14:15:35
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0