Lite utnyttjad, men nöjd ändå.

Jag har hittat mannen jag ska gifta mig med!.. Jag och Asa var inne lite snabbt på ett bageri idag.. Han i disken var jättetrevlig (!).. och vi fick varsin marsipantomte.. Jag var skitglad när vi gick därifrån.. haha.. jag kräver inte så mycket ibland :P

Två män 40+ - Flörtar du med tjejerna? Vi fick ju ingen marsipan!
Bagaren - Ja det är klart! Enda förmånen i det här jobbet.

Det här har varit en helt ok dag.. Psykologin var skoj.. Ronne kom in och verkade helkonstig.. var lite klädd som en mormon också.. skrämmande.. han måste vara en av de mest udda lärare vi har haft (iofs så kanske jag inte tänker på haschtomten Göran, Gardin-Ingrid och seeeeega Olle.. undra vilke stenar de bor under).. Det visade sig iaf att vi skulle testa vårt minne..för i slutet av lektionen skulle vi lämna uppgifter om hur Ronne var klädd, hur han betedde sig, läng, ålder osv.. Skitkul för alla hade noll koll :P.. haha..

Göran var en haschtomte som vanligt på naturkunskapen.. värre än vanligt idag.. men vi bara skrattade åt honom.. :D..

Känns bra att vi har lämnat in allt som vi låg efter med i Samlevnad och livstolkningskursen.. nu ska vi bara skriva arbetet om sexualundervisning. Vi fick välja mellan massa ämnen, men såklart så var vi tvugna att välja något som hade med sex att göra.. annars blir det ju tråkigt.. Vi kanske spårade ut lite, och John började prata om hur sex sprider cancer.. Sen satt han och sa "Cancerfitta" hela tiden :P.. mogen kille!

Asa - I mina drömmar får jag Bella att gråta
John - I mina drömmar får jag Bella..
Haha!

Sen var jag på stan med Asa lite.. köpte lite kläder.. det var skoj.. Känns skönt att jag faktiskt har lite pengar att bränna..

Jag har kommit på en sak som jag har gjort som är ganska elak.. men det kändes inte så då.. jag har kanske hunnit tänka över mitt liv lite under gymnasiet.. blivit en lite annan person.
Elias.. förlåt för att jag lät det rinna ut i sanden.. det var inte snällt, och det kommer det aldrig bli.. Jag var kanska inte lika hängiven som du var, och då verkade det inte som en stor grej. Förlåt. Alla gör vi misstag

Nu ska jag snart gå upp och laga någon mat... jag glömde bort det igår... och några gånger förra veckan.. mindre bra.. Jag har skitsvårt att somna hungrig, men när jag väl har gått och lagt mig så är jag för lat..

Avslutar med ett citat från boken jag läser nu.. minns inte namnet

"De började slå ihop sina minnen. Hans få och svåra och hennes ljusa. Han fick tröst av mildheten i henner bilder, hon fick verklighet och skugga av honom."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0