Lucia

Idag är det minsann Lucia.. mysigt tycker jag. Dagen började med att jag och Jonas gick på luciafirandet i kyrkan.. mysigt, och esteterna var grymt duktiga!.. Riktigt bra!.. Nu längtar jag till måndag när jag själv får vara med och spela.. och Lotta ska ju sjunga solo också.. toppenkväll blir det!

Skolan var helt ok idag.. känns värt att komma dit när vi skriver arbeten i nästan alla ämnen.. usch.. just nu ogillar jag arbeten starkt.. brukar tycka att de är ok, men inte nu längre.. inte när de blir för många. Men jag ska försöka göra så många kick-ass arbeten som möjligt (mögligt haha). Jag och Asa har en plan på hur vi ska knäcka olle.. det kommer lätt att fungera.. skriva en väldigt känslosam inledning, en känslosam avslutning och ett lite hafsarbete :).. Olle är lätt en sån som läser inledning, avslutning och sen sätter betyget.. sopa!

Jag har suttit hela kvällen och skrattat åt Björn Gustafsson på youtube.. han är helt otrolig.. alla hans bitar från parlamentet är underbara! Alla borde se hans klipp och få sig ett gott skratt.. underbar kille!..

Sen var såklart lyckan gjord den här veckan när det var två avsnitt av bonde söker fru.. så idag åkte jag tillbaka till Lotta och Elin.. det var grymt idag igen, som alltid.. otroligt bra. Nästa vecka ska vi fira att vi har lov med pepparkakor och mjölk, och jag har lovat att baka en kladdkaka också.. blir nog skitmysigt :D..

Imorgon är det rep, sen ska jag nog hem och försöka skriva lite.. På kvällen är det dags för teater i skara. I skuggan av Broadway.. låter spännande :-).. Sen ska jag sooooooooooooooova!

Nu ska jag nog säga godnatt. är obehagligt trött.. Dröm sött allihopa..

"En dag försvinner jag ur dina ögon som en svår och jobbig grej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0