Mitt i natten...

Idag har det varit en lång dag.. och bakis är inget roligt att vara..

Nu på kvällen har jag varit ute och gått en sväng med amanda.. det var mysigt.. kul att snacka skit som vanligt.. Tur att hon inte är besatt :-P.. Haha

Jag börjar bli trött.. så jag borde sova.. men ändå vill jag inte det.. jag har börjat bli välidgt velig.. vet egentligen vad jag vill.. men jag är för feg för att ta tag i det..
Ibland blir jag så trött på mig själv.. jag är så velig.. men jag tror det är för att när jag väl vill något och visar det, så försvinner det.. mitt liv är knäppt helt enkelt..

imorgon ska jag sova länge.. sen ska jag och Asa in på rean.. jag kommer bli galen för jag hatar stora folksamlingar.. men jag får överleva helt enkelt.. är som sagt ensam hemma från och med imorgon..så jag ska mest ta det lugnt.. om någon vill hitta på något så är jag på.. hör av er :-)

Nu ska jag sova.. blev inget deep här ikväll.. undrar hur folk tolkar mig egentligen..

"Har jag väntat mig för mycket ?
Blåste jag iväg ?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0