"Och så står du och stöter på honom istället. Dålig dåligt"

Haha.. Åsa kanske känner igen rubriken :-D.. haha

Jahapp. Vanlig dag innan julen. Ganska stressig men mysig ändå. Idag har vi huggt gran. Det gick fint. Jag fick en mellanstor att ha på mitt rum också.. alltid lika mysigt.
Idag har vi också hunnit med mer bakande.. känns som att vi är en jättetjock familj.. men så är det faktiskt inte.. vi hamnar bara i ett konstigt tillstånd runt jul.. då borde vi verkligen låsas in.. men ingen är så barmhärtig och tar hand om oss, så vi bakar oss svettiga och stressar runt.
Idag har jag även hunnit massera min mamma.. hon har sträckt sig eller nått i armen/nacken.. så jag fick hoppa in som massör. Hon frågade seriöst om jag kanske skulle jobba med det i framtiden, så jag var väl ganska duktig. Har kommit fram till att vi människor masserar varandra på tok för lite.. det måste vi göra något åt!

Idag kom Batte hem också. Tur att han är så vuxen och mogen (eller inte!).. jag la upp lite fina bilder på oss på bilddagboken.. ås ni kan få ett smakprov här med. Det är gamla bilder som jag fick av Becka när jag var i LInkan sist. har varit för lat för att lägga in några bara
.
De första tre är från första året som Batte och Becka bodde i Linköping.. det kan t.o.m. vara första gången jag är där. Batte var sjuksysternolla då och var tvungen att ha en stor spruta som nolleskylt samt en ful mössa. Jag och Becka är dock bara snygga :-)
Sen är det två kort som är läskigt lika på mig och syster. Länge sen, men vi är nog ganska lika. Det sista är på mig och bror från förra året tror jag. Vi kramar en stor ek och det var svinkallt ute!
Imorgon kommer Becka och Daniel hem också.. ska som sagt bli kul att samlas allihopa. Är lite svårt att fatta att nästa jul är vi en till. Familjen Geijer - En växande familj..

Jag blir glad när mina vänner bryr sig. Igår diskuterade jag en sak som jag har valt att göra med en vän.. och han vill inte att jag ska göra det. Vi tjaffsade ett tag.. men jag vet ju att han bara bryr sig om mig. Det är skönt att veta. Känns skönt att ha någon att snacka blaj med varje kväll, och även ibland viktiga saker.. Kul att vi har blivit  Friends 4ever.. haha.. :-P

Ska nog sussa snart.. måste ladda för julen.. få någon julkänsla någon gång kanske. Tror inte det direkt.. men jag överlever nog.

"You will still be here tomorrow, but your dreams may not"

Tack.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag står fortfarande fast vid att du gjorde det du gjorde. Jag anser inte att det är fel men du gjorde det. Jag såg det på flera hundra meters avstånd =)

2007-12-23 @ 10:16:58
Postat av: Bella

Haha.. det gjorde jag faktiskt inte.. vi bara pratade.. vi har den relationen. Märk att jag bytte ut namnet mot "honom".. Hemlighetsfull som jag är :P

2007-12-23 @ 11:45:05
URL: http://kallamigbella.blogg.se
Postat av: Åsa

Oerhört hemlighetsfullt :P

2007-12-23 @ 20:24:20
Postat av: Bella

haha.. jag vet.. vem kan ana liksom :).. haha

2007-12-23 @ 20:46:43
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0