Tredje advent

Bara litet kort inlägg.. Asa har precis åkt hem.. vi kollade på "Hotel Rwanda" idag.. lite för att få lite överblick av konflikten så att den är lättare att skriva ett arbete om. Filmen var hemsk! Usch.. vi var tvugna att ta paus för att orka titta.. hemskt är bara förnamnet för den konflikten.. fy fan att det kunde hända.. man mår illa av det!

Annars har jag mest tagit det lugnt idag.. pluggat lite. bakat pepparkakor, kollat på tv och drivit runt... ganska härligt att få ta det lite lugnt.. jag har egentligen massor att göra., men jag orkar inte ens tänka på det.

Jag saknar känslan som man har ibland.. jag vill ha tillbaka den.. helst just nu.. men den är svår att hitta.. :-(

Värmen, handen, att verkligen synas
Kan det få vem som helst att lysa?
Hud mot hud i omfamning
Känna doften av varandra
Fler stjärnor tänds för oss
och när vi möts i kyssen kan ingenting förstöra.

Skrivet för så länge sen. Knappt att jag minns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0