Trött, sliten men glad..

Nu sitter jag här igen.. Jag har tyvärr fastnat lite för "alla som inte dansar".. haha.. den är usel egentligen, men efter igår kan jag knappt stå till när jag här den :p.. haha.. Den spelades en hel del igår.

Jag hade kul igår, det måste jag säga.. riktigt roligt.. tack för en grym fest!

Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt, jätteskönt om jag ska vara ärlig. Asa och Ida kom vid halv 6 tror jag.. så vi åt marängswiss, såg på Yrrol och snackade lite. Det var härligt..

Jag ska nog gå och sova snart, om jag orkar.. är sjukt seg, men inte riktigt trött.. så jag får se hur det blir. Lite tråkigt att sova själv tycker jag.. är nog en social människa, för det känns jättetomt när ingen är hemma..

Orkar inte riktigt skriva mer nu.. har inget vettigt att skriva.. Kanske har något vettigt att få ur mig imorgon.. får se..


"Jag vill gärna prata sönder alla torra gråa nätter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0