Vem är min verklighet?

Ibland tycker jag att vi tjejer är för roliga (kan inte skriva för alla, men för mig och mina närmaste tjejkompisar iaf).. men vi har en tendens att ta ut mycket i förväg.. säg att man ska iväg på en date, eller bara träffa någon..så kan man nästan planera hur allt ska bli.. vad dina föräldrar kommer tycka om honom, om han kysser bra, om ni blir ett gulligt par, o.s.v. Ganska kul eftersom det bara är dumt.. då blir man bara besviken, eftersom det oftast inte lever upp till våra förväntningar..hej jag är negativ :P

Pratade iaf med Amanda idag.. ganska länge.. Hon är nervös.. skoj tycker jag :-).. ska träffa en människa imorgon.. kan bli spännande att höra hur det gick sen... hon brukar alltid vara lugn.. men nu var hon nervös. skoj :P...
"Tänk om han kommer att ta på mig" :-P.. haha.. ja tänk om!..

Idag har jag varit latast i världen.. som sagt så sov jag hur länge som helst imorse.. sen dess har jag inte gjort något vettigt.. jag har seriöst inte ens klätt på mig normala kläder idag.. har fortfarande pyjamas på mig.. lat är bara förnamnet.. men imorgon ska jag försöka få något gjort..

Jag behöver inte mycket för att börja fnittra.. haha.. och det behöver jag nog tror jag.. fnittra.. jag mobbade Becka så när hon föll för Jonas och flörtade med honom.. "När han ler så ler han med ögonen". haha.. lät så cheesy så agtt jag ville kräkas.. men det är ju bara bra.. det är känslan man vill komma åt.. fnitter och fjärilar i magen.. inte direkt den känslan jag har.. men det framkallar ett leende ibland.. jag blev liksom kallad goding :-D.. hihi

Jag och Åsa såg extramaterialet till Requiem for a dream idag.. jävlar.. vi bar nära att se hela filmen.. men vi vågade inte.. den är hemsk.. men ändå den bästa film jag har sett.. helt underbar..Den är favoriten!

Ska nog sova nu tror jag..

"Han brukade säga att hon är hans verklighet"
Från "Blindgång" - Marianne Fredriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0