"Alla hästar är äckliga. Alla barn är idioter" - The voice

Jag tror att jag omedvetet vill vara lite emo.. lyckades skära mig med osthyveln i morse, tycker att det är ganska duktigt att lyckas med. jag lyckades också ramla på mitt rum igår, när det bara låg en enda toffla på golvet.. men då är det väl klart att jag ramlar på den :-)

Idag ska vi repa med christmas fantasy igen.. det ska bli kul, den är så underbart härlig!.. Jag längtar tills kören kommer med också. Lotta blir ju helt tokig så fort man nämner låten, så lär vara glad när vi ska spela den. Allihopa... Julkonsert i helenakyrkan i skövde 17/12 kl 19 om jag inte minns fel.. det blir bra kan jag lova!.. kom dit!

Jag pratade massor om julen igår.. Jag och Åsa pratade julgodis och julklappar.. det var kul..Jag kom på en grej som jag önskar mig ordentligt nu i jul. Jag fick ett pandoraarmband av min gudmor i födelsedagspresent, och till det kan man köpa olika länkar (som på bilden).

370080-6

Jag har en än så länge.. så jag önskar mig mååååånga fler.. Det blir lite personligt också.. alltid kul!.. ska nog säga det till släkten, eftersom det är därifrån man faktiskt får presenter. :-)

Attans, nu måste jag kila till skolan alldeles strax..

jag är inte skör, jag kommer inte att brytas av utav minsta lilla.
jag kan gå sönder ibland, men jag lovar att jag blir hel igen.
Be inte om förlåtelse, ingenting är ditt fel.

"Här finns ingenting som hotar, här finns ingenting som stör.
Här är tankarna och rummen lika svala."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0