Då blir det tal om en helt annan strid

Vilken dag.. jag är skittrött.. fattar dock inte riktigt varför.
Dagen började med det underbaraste på jorden.. Svenskt nationellt prov i fem h.. Kände mig lagom taggad. Uppgifterna var sjukt tråkiga, så jag fick noll inspiration.. bajs..  det var illa vill jag lova.

Efter detta gick jag och Asa på stan lite.. vi var allmänt sega och gick och käkade på donken.. skabb :P.. Sen tog vi oss en promenad upp till skolan och skrev vettiga listor (jag tycker att det är ett bra sätt att se allt på)..
På skolan var vi helt döda igen (märk att jag kunde åkt hem direkt efter provet, men jag umgicks med Asa för hon skulle ha möte).. Vi var sega, och det slutade med ett vi hittade en säng.. underbart!.. tyvärr var hon så kåt så jag fick inte sova. haha!!

Nu ikväll har jag varit och repat inför julkonserten.. Christmas Fantasy är helt sjukt fin.. jag hatar att julen propageras för så här tidigt.. men den låten kan man inte tycka illa om.. helt mäktigt.. ryser i hela kroppet i slutet :). Dessutom blir ju Asa avunsjuk när jag är där ;)

Efter detta var jag hos Åsa och fick varma mackor.. riktigt gott!..

Nu är jag hemma.. trött, men jag orkar inte riktigt sova än.. tänkte kolla på desperate housewives om jag orkar.. följer det inte.. men jag slökollade i söndags.. och det är ju lite spännande :D..

Jag ska klippa mig imorgon!.. härligt vill jag lova! och så är det bonde söker fru med.. min onsdag kommer att bli nice!

Jag vill vakna bredvid dig. gärna just nu.

Kommentarer
Postat av: Asabasa

det heter inte kåt, det heter sexuellt frustrerad!

2007-11-17 @ 00:49:34
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se
Postat av: Bella

nej nej.. du är bara KÅT!! :D

2007-11-18 @ 19:47:51
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0