Då får man all den kärlek man förtjänar...

Jag måste bara säga att vädret idag är inget vidare.. jag gick de 500m från bussen och hem, och jag såg ut som en snögubbe innan jag var framme.. hemskt!..

Jag har också bestämmt mig för att inte ömka mig själv så mycket i bloggen.. visst, jag är jätteledsen, och jag vill bara lägga mig ner och gråta ibland.. men jag vill inte gnugga det i allas ansikten, för då känns det så jävla fake. Alla har sina problem, vissa är större än andras, men vi hanterar våra problem olika och vissa har svårt att hanskas med saker när det blir jobbigt. Därför kan ett litet problem för en person vara lika jobbigt som ett jättestort problem för någon annan. jag tror att vi måste lära oss att vara lite ödmjuka, inse att det inte är så jättesynd om oss egentligen, men ändå inse att små saker kan göra väldigt ont i en människa.

Igår var jag hos Asa.. det var helt underbart! Vi lagade god mat, bastade, gick promenad och pratade, pratade, pratade.. och jag tor att det var exakt det jag behövde. Det finns nog inget bättre sätt att komma förbi jobbiga saker än att prata sönder det, vrida och vända på det i flera timmar. Det behöver nog alla göra ibland.
Jag blir så glad av allt som Asa gör för mig, hon är verkligen perfekt, precis det jag behöver just nu, och alltid!  Jag blev så rörd flera gånger, och det kändes så skönt att ha henne där när tårarna rann. Tack för allt gumman!

Ikväll ska jag åka till Åsa, ska bli jättemysigt!.. skänt att komma bort lite också.. jag mår nog inte så bra av att sitta hem.. Sen är jag sjukt sugen på att gå ut och festa också.. men inte jsut på studentfesten.. blir inte samma sak när man ska upp tidigt dagen efter.

Jag kanske skriver mer ikväll, om jag har orken när jag kommer hem.. annars så har jag nästan hela helgen på mig.


I min stuga är jag allting,
ute i världen ingenting.
Vilket värde vill jag sätta på mig själv?

Kommentarer
Postat av: asa

gumman... du är perfekt också.. underbar kväll!

2007-11-25 @ 18:11:58
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0