"Du är så söt idag, du ser ut som en liten flicka"

Måste börja med att skriva att jag blev så upprörd idag på skolan.. Någon hade satt upp en plansch om att folk inte skulle kasta sten för att uttrycka sina åsikter.. Längst ned stod det "Kapitalism är det enda system som är förenligt med demokrati och individuell frihet".. "Bli medlem i MUF.. nya moderaterna".. Jag fattar inte ens hur man kan skriva så? .. så jävla dumma.. jag är redigt bitter när det gäller moderater.. USCH!!! Åsa och jag planerar att gå dit, dra ner den och sen elda upp den.. då blir jag nöjd!

Idag var vi och såg på film.. " de andras liv" tror jag att den hette.. handlade om stasi i östtyskland.. Pallar inte riktigt att skriva något om den.. den var helt ok.. men lite för lång och jag var lite för trött.. ville bara somna hela tiden.. men Asa petade på mig och sa "sov inte" hela tiden.. så det var ganska svårt..

Sen var jag och fikade med Erikperik och Asabasa.. det var mysigt.. härligt att bara spy ur sig allt.. bara prata lite utan att det gör någon skada.. Jag fick lite råd.. men jag får se om det funkar.. man vet ju aldrig.. Skönt att jag inte är den enda med problem iaf.. undra varför det ska vara så invecklat med allt egentligen?

Pratade med Amanda lite igår också.. eller skrev på msn.. jag började faktiskt gråta.. kände mig egentligen inte ledsen.. men när jag berättar så känner jag mig som ett sånt jävla offer.. en sån push-over som jag lovade mig själv att jag aldrig skulle bli.. Kändes tungt att inse att jag sjunker hela tiden.. usch..

Nu ska jag gå upp och försöka packa lite.. kan vara bra att ha med sig något när man åker till sthlm.. kanske ska sova lite med, så att jag faktiskt pallar att vara lite social ikväll, och resten av helgen..

Ska man visa alla sina käsnlor och vara skör för att folk ska bry sig? För att man ska få det man vill ha? ärligt?


"Så vill jag bli som solen, som värmer dina ben"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0