Första raden skriven

Nu har jag gått emot mitt sunda förnuft och skaffat mig en blogg.
Om jag känner mig själv så kommer jag orka skriva här när jag har tråkigt eller när jag är upprörd över något.. så förhoppningsvis blir det väl inte så många inlägg. Jag vill ju inte heller bli en sån som aldrig skriver, och som ingen läser... så antagligen kommer jag tvinga mig själv att skriva ibland, och förhoppningsvis kan det kanske bli en smula intressant någon gång.

Idag är jag sjuk.. det känns väldigt tråkigt. Jag älskar att vara lite småsjuk så att man bara kan ligga hemma och ta hand om sig själv, men tyvärr så är jag riktigt förkyld nu, och då blir det lite jobbigare. Det hjälper ju inte att jag vet att jag egentligen har 1000 saker jag måste ta tag i, som t.ex. allt skolarbete (hur mycket som helst), körkort (som jag någon gång måste ta), vad jag ska göra med mitt liv efter gymnasiet. Utöver detta finns det massa personer som jag vill träffa men varken hinner eller orkar göra.

Jag sitter och lyssnar på Lisa Ekdahls "ljug för mig älskling".. så himla fin.. och jag är lite osäker på om den kanske kan stämma lite också.. vill inte att den ska behöva göra det.. men ibland så känner jag mig så jävla naiv.. som en vante som slängs runt.. vet varken ut eller in egentligen..

Jag kanske skriver mer senare.. ska äta nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0