I just can't explain.

Mitt humör pendlar jävligt mycket. Det är nästan läskigt ibland. Jag är en ganska lugn person, så det är inte precis som att jag hoppas runt och skrattar ena minuten, och storlipar den andra. Men ibland känns det så i mig. Det pendlar mest när jag är ensam, det är ju bra..så att ingen "plågas" av det. Tur också att jag oftast inte är själv.
Jag funderar på att ladda ner björnbröder, och bara sitta själv på söndag, kolla på den och gräta.. för det är den filmen jag gråter mest till (skratta inte!).. det vore härligt.. nu när jag är hemma, och inte har ngt för mig just då.

Jag känner mig ganska blank i huvudet idag. Jag är trött.. kunde inte somna igår, så jag läste ut "tillsammans är man mindre ensam" isället.. shit vad bra den var. Den borde verkligen alla läsa.. eller jag vet inte om det kanske är en tjejbok,men den är iaf vacker. Riktigt vacker.

Nu måste jag snart springa och kolla cad jag ska ha på mig ikväll. Alltid lika klurigt.. ska bli jävligt kul med klassfest iaf!..

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0