"Jag kan läsa dig vet du".. ofta!

Nu har jag kommit hem från utbildningsmässan i Gbg.. shit vad trött jag är.. fatta inte riktigt vad som har hänt.. höll på att somna på bussen hem.. Min plan nu är att gå och lägga mig ett bad.. för det har jag längtat efter hela dagen.. får hoppas att jag inte somnar bara..

Mässan var iaf spännande.. massa papper kom jag därifrån med.. och just nu verkar det faktiskt som att det lutar mot Linköping (skräll, det har det ju inte gjort sen början).. Har inte bestämt mig ordentligt än.. men jag längtar dit. Jag blir nog kvar i skövde något år antar jag.. för att jobba ihop lite pengar.. eller så ska jag resa, och kanske utveckla min spanska mera. Jag vet inte än..

Det känns som att jag vet hur jag vill att min liv ska se ut om 2-3 år.. men närmaste framtiden vet jag ingenting om. Vad händer egentligen?.. jag går runt i någon slags bubbla, och jag vet inte riktigt vad som händer runt omkring mig.. det är väl mest en sak jag undrar över.. men det känns som att det bästa är att vänta och se.. verkar varken gå framåt eller bakåt..


Nu ska jag iaf gå och bada.. skriver mer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0