Jag säger inget om en sårad jord, men hjärtat slår i varje ord.

Sitter och minns nu.. "var kommer barnen in" med Hansson de Wolfe United är så härlig..jag känner genast barndomen rusa igenom mig. Jag älskade verkligen den här sången när jag var liten.. jag gick runt och sjöng den på dagis, långt innan jag förstod den. Helt underbar!

Haha. stackars Asa.. det är inte lätt när det händer för mkt på en gång.. Ibland önskar man bara att det ska rassla till och att något ska hända.. men så är det helt dött i typ ett år.. sen kommer ALLT på en gång! Det är liksom inte rättvist.
Jag önskar dig lycka till iaf.. det löser sig nog på bästa sätt..tror jag.

Imorgon har jag 5h uppsattsskrivning.. känner mig inte så satans taggad. men som sagt så gör jag inte det så ofta längre.. Men hur svårt kan det bli?.. I uppsattser har man så mycket makt, och det kan inte gå jättefel.. Orka oroa sig!

Jag känner mig så tjejig är jag lyssnar på Lisa Ekdahl.. men kan inte låta bli.. hennes skivor är så bra, och texterna får direkt till hjärtat... och de stämmer så mycket ibland. Jag köper iaf inte kläder för 3000 kr och har en blogg på tjejsajten..så jag kanske inte är så farlig trots allt :P Haha

"Stones taught me to fly. Love taught me to lie. Life taught me to die"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0