James-Görsel Geijer

Min bror och hans flickvän är hemma på en snabbvisit i skövde..spännande grejer. Just nu är de och köper godis till pappa, ovanligt att vi glömmer bort farsdag :P..men grattis pappa!

Igår satt vi och prata om att både Marina och mamma har en tendens att vilja föra när de dansar pardans (för det händer ju sååå ofta). Marina sa att det berodde på att hon hade så dålig balans och då är det lättare att inte ramla om hon för.. mammas kommentar var:
"I mitt fall beror det på att jag vill dansa i takt".. haha.. min pappa har nog världens sämsta taktkänsla, så jag förstår henne :)

Jag skrattade som en galning igår, det är så kul att höra alla historier som går runt i familjen.. och mammas kommentarer om alla :P.. haha.. hon är en hemsk människa ibland.. det har jag nog ärvt från henne :D

Idag måste jag fixa mitt muntliga framförande, och sen kommer Åsa och Ulla hit på middag... det ska bli nice :)

Om det är värt att hoppas på så vore något tecken bra.. men det är väl bara att vänta och se..
Varför ska allt vara så förvirrande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0