Kalenderflickorna.. Underbar film!

Kalenderflickorna.. Underbar film!

Ok då.. jag var för lat för att gå och lägga mig.. istället fastnade jag framför filmen "kalenderflickorna" som går just nu på femman. Helt underbar film där medelålderskvinnor klär av sig i en smakfull (haha vilken tant jag låter som) kalender för att hedra en av kvinnornas män som avlidit... helt underbar film med så mycket känsla! :D.. alla borde se den!


Jag vill också klä av mig i en kalender :P.. I alla fall ibland.. Älskar känslan som jag får av den här filmen.. jag vill liksom också göra något!.. helst något stort.. men vad fasen ska man göra?.. Jag får fundera ut något vettigt att göra.. får kanske börja med att ta mitt ansvar och göra mina närmaste glada.. och få dem att se positivt på livet.. och faktiskt göra både min och deras vardag lite roligare.. just nu har jag ingen aning om var jag skriver om.. men jag skyller på tröttheten..

Godnatt återigen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0