Leave tonight, or live and die this way

Jag måste bara börja med att kommentera "Boston tea party" med Filip och Fredrik.. Idag pratar de om djur.. det är sjukt roligt! "Tänker apor på andra apor när de onanerar?" "Hur länge måste en människa knulla för att dö av det?".. "hur mycket skulle Filips flickvän väga om hon vore en bläckfisk" "Ja, ca 3640 ton" haha.. Tydligen är bläckfiskhonor vääääldigt mycket större än hanarna... Det verkar så iaf.
Beckas sambo Daniel skulle inte kunna se på programmet, för nu visade de en kobra i bild, och den ringla runt på golvet och skrämmde alla. Daniel är sjukt rädd för ormar.

Idag har det varit en lång dag i skolan, eller den kändes lång iaf. Sega lektioner kanske. Hatar att vi ska göra exakt samma sak i svenskan nu som vi gjorde i våras, försök komma med något nytt liksom!.. Det vore ok om vi fick välja bok helt själva, men nej nej, vi måste välja en svensk bok.. bajs!
Hemma hos Åsa var det nice (bajs förresten att Pinkys var stängt så att vi inte fick någon tobak till vattenpipan) Vi åt pepparkakor, drack mjölk och kollade på Gilmore girls. Det var riktigt härligt!
Orkestern var bajs, jag känner liksom ingen där, känns som att jag hamnade i något generationsskifte. Inte vidare kul.. förra året och åren innan dess var det liksom kul att gå dit, det är det inte längre.. inget vidare. :-(

Sen blev kvällen bättre, för idag har Asa varit här.. det var härligt. Vi var ute och gick, åt Riesen, pratade om viktiga saker (skitkul för dig, välkommen i klubben! ).. Det var riktigt härligt igen.. Tur att det är lättare att prata snusk när man pratar värmländska :P.. haha.. Du är underbar gumman!

Ibland vill man ju inte verka för på, men någon gång måste jag ta steget ut. Få prova mina vingar. På riktigt. Den dagen kommer nog. Hoppas på det.

När det känns jobbigt är det skönt att veta att hon finns där. Igår värmde hon mina fötter. Då kändes det varmt i hela kroppen. Tack Maja.

"You've got a fast car. Is it fast enough so we can fly away?"

Kommentarer
Postat av: asa

hahahaha värmländka äger :D

2007-11-27 @ 08:18:06
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0