Ögonlocken känns tunga.

Ja kors vilken dag. Inte den bästa kanske, men ey.. man klarar sig.
i skolan var det massa tråkiga lektioner... + att jag hade sjuk huvudvärk hela dagen.. den ville verkligen inte släppa.. hemskt!..
olle var jobbig idag.. jag fattar inte hur en lärare kan vara så TOTALT ointressant... han säger samma sak hela tiden, och det han säger har vi redan fått på papper.. så allt är bara babbel.. men det tar honom minst en timme och få ur sig allt!.. hatar det.. tur att den kursen tar slut snart.. Den ska bli skönast att slippa..

Sen gick jag till musikskolan.. var inte så taggad för att jag hade så ont i huvudet.. men det gick bra ändå..Kändes lite roligt att spela Stardust, eftersom jag (idag) var den enda som inte går på musikgymnasiet som var med.. antingen är det för att jag är grymt bra, eller för att det inte finns någon annan som spelar tuba. Jag hoppas på den första :D..
Uno sa iaf att vi spelade underbart idag, och han var mycket tacksam.. det var kul att höra. Kommer nog bli bra på konserten..

På tal om konsert så spelade vi i paraden på en elevkonsert nu ikväll.. lejonkungen spelade vi.. och det gick väl ok.. kännslite tråkigt när jag vet att vi har låtit så mycket bättre när det inte var så många nya, men det löser sig nog snart. Sen har jag ju inte så lång tid kvar heller.. härligt!
Sen var det Bonde söker fru.. shit vad spännande det var ikväll.. sjuuuukt bra!.. Känns så härligt att sitta där och skratta med tjejerna, då glömmer man verkligen allt annat.. det är en skön känsla.

Jag har tänkt på en sak (ovanligt!).. när man är lycklig, eller tycker mycket om någon så är det som man ser suddigt.. man ser inte klart, och man tänker inte klart. Om jag hade gjort det hade jag kanske varit mer uppmärksam och upptäckt att intresset (känslorna?) försvann redan efter festen hos V.. lite trisst, men det är nog sanningen. Man vill ju inte heller sluta se det suddigt. För suddigt är bra, suddigt är lyckligt, suddigt är glatt. Om man låter det var suddigt ett tag längre så kanske det är värt att det gör ont lite längre, för då var man glad ett tag längre också. det går jämnt ut tillslut.

Nu är jag iaf taggad för klassfest/vanlig fest på fredag. Om det är någon som är sugen på att komma så är det bara att höra av sig.. Folk är välkomna efter vår lilla klassfest.. kan bli riktigt kul!..
Sen är det vattenpipekväll hos mig på lördag.. blir inte lika mycket folk då, men om någon är sugen så är det bara att höra av sig.. Vattenpipa är alltid härligt.

orkar inte skriva mer ikväll, förresten så orkar nog ingen läsa mitt dravel ändå (dravel är ett sjukt fult ord, men jag vill använda det ändå).. Hoppas att ni mår bra allihopa.. Alla är värda att må bra.

Can you now find the right words to say?
That maybe I'm getting in your way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0