Pallar inte att skriva någon sentimental textrad.. var nära, men nej!

Nu borde jag egentligen sova, för jag fattar inte varför jag är så här trött, men sjukt trött är jag iaf. Har fastnat här lite.. för när jag går och lägger mig så börjar jag tänka, och då blir jag mitt paranoida jag igen.. ibland iaf... jag tycker att det är jobbigt att fastna i tankarna igen. Fattar inte riktigt hur man ska kunna få upp fötterna i sanden när det gäller detta.. men som sagt så får jag väl vänta och se :(

Det var lite läskigt idag på mässan.. för det var ju alltid folk framme och frågade vad man var intresserad av att hör om.. eller vad man ville bli.. jag fann mig själv med att säga "lärare" mer än en gång.. är det det jag vill?.. shit.. skitförvirrande.. jag tycker att det är läskigt att bara tänka vad man ska göra med sitt liv.. men lärare lockar faktiskt lite.. Tycker att det är skitläskigt att skriva det här också.. så tro inte på det på riktigt.. det är egentligen bara ostrukturerade tankar än så länge.. Men kanske.. om några är.. - Linköping, lärare?

Cat Stevens (Yusuf Islam) lyssnar jag på just nu.. underbart att drömma mig bort i hans röst igen.. även om jag gillade honom mer som Cat..så funkar Yusuf också.. riktigt grym skiva faktiskt.. "She hangs her head and cries in my shirt".. Vackert så att man nästan vill gråta (pms-barn som Asa skulle kalla mig!)

Imorgon ska vi tycligen se någon film med skolan.. men det kan ju alltid bli intressant.. Sen ska jag, Asa och Erik ta en fika och bara prata.. ska bli så härligt.. jag behöver prata.. vet inte hur allt ska formuleras.. eller om det egentligen är något att prata om, men jag behöver det.. jag behöver dem! Viktiga är ni!

Sen på kvällen bär det av till huvudstaden och FST.. känner mig lite mer taggad nu.. och mer lär det nog bli :)

Hur svårt kan det vara att få ett livstecken? Jag fattar inte riktigt det. Blev lite avundsjuk idag när Asa hade värsta mysigt.. som det brukade vara.. känns tungt när jag hade det förut.. vet inte riktigt vad vi har nu?

Nu ska jag nog kila och sova strax.. sov gott allihopa..vilka ni nu är :)

"The first cut is the deepest"

Kommentarer
Postat av: Asabasa

Gumman.. Du är viktig, jätteviktig... Om det inte blir bättre så vet jag en som kommer få sitt ass kickat!

2007-11-17 @ 00:47:00
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se
Postat av: Bella

haha.. nej det tror jag inte :P

2007-11-18 @ 19:47:14
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0