"Quiero tener dos o tres chicos.. hijos, jag menade hijos!"

Jahapp. nu sitter jag här igen.,. jag skrev ju i det första inlägget att jag antagligen inte skulle orka skriva här.. men det kan jag lova att jag gör.. tycker att det är härligt att skriva av mig lite varje dag.. vet dock inte vilka som läser.. eller ja.. vet typ två.. men ni andra får gärna fortsätta också :)

Idag började dagen med en hemsk promenad till skolan.. det snöade, var halt och skitkallt. Jag såg verkligen ut som en snögubbe när jag kom fram.. hemskt var det!.. Hoppas att det inte snöar imorgon.. för då måste jag gå ännu tidigare eftersom vi åker kl 8.. bajs!

Imorgon är det utbildningsmässan.. det ska bli riktigt kul faktiskt.. jag är taggad som fan (härligt att äntligen vara det!) Jag hoppas att jag bara kommer dit.. för en uppenbarelse och tänker.. "JA! det är det jag ska göra med mitt liv". Antagligen blir det inte så... men jag vill komma hem med lite förslag iaf.. Jag uppdaterar alla om hur mitt liv ska se ut imorgon (kanske!)

Jag har klippt mig idag iaf.. det blev helt ok.. orkar inte lägga upp någon bild.. så ni får se till att träffa mig inom en snar framtid helt enkelt :D.. Känns härligt att klippa ur det lite, och få bort lite av längden..

Idag när jag gick hem från skolan lyssnade jag på låten "Vem dödade Carlos" av Björn Afzelius. Den handlar om en invandrarpojke som blir misshandlad till döds av poliser, och sen hur lång tid det tar att lösa fallet.. Jag blev så upprörd att jag nästan började gråta.. jag har hört den massa gånger förut.. men nu lyssnade jag verkligen ordentligt. Jag hörde den när jag var typ 10 år eller nått.. men då fattar man inte riktigt.. hemsk är vad den är.. men så berörd blir man!..Alla borde lyssna på den!

Nu ska jag snart dra till Lotta och Elin och kolla på Bonde söker fru :D.. Riktigt nice!..

Skriver nog mer sen skulle jag tro.

"Jag förfördes av en kvinna, hon tyckte jag var snygg. Nu har jag brännblåsor på knäna och rivsår på min rygg"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0