Rubriken är viktig.. men jag har noll inspiration!

Nu har jag varit och sett på Bonde söker fru.. så jävla grymt program.. och alla vi tjejer stressar upp varandra hela tiden.. och då blir det mycket mer spännande :D.. haha

Fasen vad kallt det är ute.. Idag när jag gick hem från frisören frös jag halvt ihjäl.. usch!.. Borde bli lite varmare tycker jag.. det är ju liksom inte ens december än!

Jösses jag är redan trött.. kanske borde sluta och gå och lägga mig.. men jag har inte riktigt orken till det..

Clementiner är mums!


Min teori stämmer.. fler och fler fall poppar upp och bekräftar min teori.. så är det bara!.. Alla där ute borde tänka på det.. låt era 2:or få lite längre koppel.. om ni fattar vad jag menar.. jag ska också ta mig i kragen..

Vill ha dig här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0