Rubrikskrivandet är inte riktigt min grej..

Jösses vad jag egentligen borde plugga.. men just nu orkar jag inte..känner mig som skumgummi i huvudet eller nått.. helt borta... undrar var min hjärna försvann på vägen?..
Jag ska nog åka tidigare till skolan imorgon för att få något gjort.. kan liksom inte tänka.. kan göra som Jonas gjorde när han gick gymnasiet.. gå upp vid 5 och plugga, för då tänkte han bäst.. hoppas att han inte gjorde så ofta.. inte friskt!..

Jag har ett sug efter att se på film.. bara ligga i soffan med lite folk och kolla på film.. har inte gjort det på jättelänge.. iaf inte på rätt sätt.. Filmkväll någon?

Den här veckan händer det mycket.. tror jag iaf.. mycket plugg kommer det bli.. usch.. sen är det rep imorgon, bonde på onsdag, bastu med Asa på torsdag?, slapp på fredag, julmässa på lördag, J hit på lördag?, Riva loppisen på söndag.. Sen nästa måndag så är det ju 200 Dagar kvar till studenten!!.. Firas på Vatra.. men eftersom de inte får ha studentfester längre så står det "För dig som är 18år och längtar till sommaren" på affischerna :).. haha.. snyggt gömt där.

Lite grovplanering några helger framåt (mest så att jag kan hålla koll på mitt liv):
helgen 30/11-2/12. Klassfest hos Asa om jag inte minns fel?.. Tänkte ha lite vattenpipekväll hos mig också.. som någon är på?..
7-9/12 .. Åker till syskonen i Linköping.. Winnerbäck med Becka.. kanske ska se "Lihkören" också.. tydligen en grym manskör.. Sen förväntar jag mig att Batte och jag ska gå ut! :D
14-16/12.. Någon gång under helgen ska jag se "I skuggan av Broadway".. Amandas produktion.. ska dra med lite folk tänkte jag..

Nu är jag trött och slö.. ska sova..

Vore bra om jag fick slippa undra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0