Saker man borde göra är ofta inte det man vill göra...

jösses vad jag borde förbereda mig för mitt muntliga nationella prov i svenska imorgon... men det är jag inte så sugen på.. jag får nog helt enkelt lite på min förmåga att imporvisera..(då lär det ju bli lyckat)
Jag får helt enkelt hoppas på att alla är trötta och väldigt lättimponerade.. eller så kör jag på Jimmys förslag om att låtsas prata med någon, och sen springa därifrån :P

Nu fick jag ett roligt förslag.. haha.. kul att veta att alla är männskliga iaf  ;)
Kanske kunde vara kul iaf.. tror jag vet var de finns :D

Det känns faktiskt lite bättre nu, även om jag fortfarande är riktigt förvirrad, så börjar det släppa lite.. jag överlever nog den här gången också.

Ska bli så härligt att få prata av sig på fredag. Jag tror att vi behöver det alla tre. Ni är liksom bäst.. så är det bara!

I helgen är det FST också.. jag känner mig inte jättetaggad.. men det har jag inte gjort för något ordentligt den här hösten.. men jag kommer nog bli det senare under veckan.. eller när vi kommer dit.. kommer bli nice att träffa massa kul folk igen.. Jag vet att Åsa tycker det iaf ;) hihi

Jag längtar till v.48 eller nått.. när det börjar lugna ner sig i skolan.. jag har egentligen massor att göra, men absolut ingen ork till att börja med något..

Finns saker jag mycket hellre skulle göra.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lätt att jag längtar, men människan är ju bitter =(

2007-11-12 @ 16:55:51
Postat av: Bella

Ja, men det får vi lösa när vi kommer dit :)

2007-11-12 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0