Vad vill livet?

Nu är jag i skolan.. vi har jobbat stenhårt med projektet idag.. (eller inte :P).. men vi har iaf fått gjort det som var viktigast.. så det känns bra iaf..

Ska till Asa ikväll och basta.. det ska blir jättehärligt att bara få prata ut!..ordentligt.. ska bli skönt..

Orkar inte skriva mer.. skriver kanske mer senare.. om jag orkar.. Jag känner mig så seg bara..

Jag blir så förundrad bara.. vill liksom veta mer.. vill veta allt.. men jag förstår att jag nog aldrig kommer få veta..känns lite trisst...känns jobbigt.. det jag inte vet kan jag inte förstå, och då kan jag inte hjälpa.. inte ens lite..

Jag vill veta att du är ok.. jag vill inte alls att du ska må dåligt.. någonsin.. det finns inte i min värld..


Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0