"Vi kräver röstkontroll".. och där tog stämman 1h extra..

Hej hopp alla intresserade läsare.. nu är jag hemma från Huvudstaden, och jag är grymt trött!.. Känns ju bra att tröttheten någonsin kommer släppa.. men jag funderar på att gå och lägga mig vilken sekund som helst, och sen verkligen sova ut imorgon..

Stämman var bra iaf.. Vi umgicks inte jättemycket med folk precis.. för vi var så FETT trötta :P.. haha.. men det var spännande ändå.. Sen hängde vi ju med Sebastian som är från Umeå, så det borde räknas som fler än en.. eftersom han är från Norrland.. idag har det varit segt däremot.. jag låg mest på läktaren och försökte sova.. men det gick inget vidare..Men skit samma.. det var kul iaf.. men som sagt så är jag gryyyyyymt trött..

Skönt att jag har fått lite kontakt iaf nu.. känns mycket bättre nu än vad det gjorde hela förra veckan.. Jag hoppas verkigen att helgen blir mysig.. och att det nu blir av.. Palla julmässan i helgen förresten.. och palla att vara hundvakt på lördag.. usch! .. men det blir nog bra ändå..

På vägen till och på vägen hem från stockholm såg vi på filmerna Sällskapsresan 1,2 och 3.. jag har kommit fram till att jag hatar dem.. riktigt mycket också.. hemskt dåliga filmer.. usch!.. jag och Åsa sket i filmen på vägen upp och kollade på "hata Göteborg" istället.. riktigt grym!.. den måste alla se!.. Isak var bäst!!

Jag pallar inte skriva så mycket mer vettigt ikväll.. imorgon lär jag nog skriva en del.. för då borde jag plugga naturkunskap.. men det kommer jag inte at orka!..

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0