An end of an era.

Nu har alla gått hem.. lite för dragen för mitt eget bästa..men väldigt trevlig kväll ändå..

Tequila, salt och morot
Tequila, salt och köttbulle..

Jag gillade lätt moroten mer än köttbullen.. men shit vad båda slog.. nu vet Mattias allt, men skit samma... orkar inte bry mig längre.. ikväll bevisade bara att det inte var värt ett piss.. nu har jag äntligen förstått.. snälla låt mig minnas denna känsla imorgon och alla dagar framåt så att jag inte gör samma misstag igen

tack Lotta för det djupa samtalet på toaletten.. ibland gör du mig så glad så att jag vill gråta.. "Du är värd någon så mycket bättre.. försök inte rädda.. hitta bara någon som ger dig den uppmärksamhet du förtjänar".. gumman alltså!

Asa.. även om du inte var här så var du guld ändå.. jag skulle verkligen inte stå ut utan dig.. Min stjärna och ängel!

Nu ska jag sova..

Silver isn't good enough for me anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0