Bebis!

Äntligen går bloggen att använda igen!..  Jag har iofs inte haft tillgång till någon dator sen i lördags eftermiddag, så det har inte varit så farligt :P

Helgen var trevlig.. Asa sov här mellan fredag och lördag som sagt.. (för lite sömn!).. men det var skitmysigt! Mycket prat..
På lördagen låg jag och softade hela dagen.. och sen vid 22:30 eller nått kom Asa, och vi drack på tok för mycket kaffe.. kaffe är bra, men inte i så stora mängder! Vi satt båda och skakade.. och sen sprang vi och kissade var tionde minut!.. haha..
Vid 00-tiden kom Jonas, och sen satt vi och fikade och pratade fram till halv fem.. eller ja.. halv fyra egentligen, eftersom vi ställde fram klockan.. sen kunde jag inte somna ändå.. för mycket tankar i hjärnan.. så jag torr att jag kollade på klockan sista gången vid 5:30.. sen skulle jag upp 9:30 dagen efter, för att stå på kårens loppis..

Söndagen var både jobbig och bra.. jobbigt att behöva ta upp det och faktiskt göra det jag hade lovat mig själv att göra, men åh vad skönt att få allt sagt.. allt verkligen!.. det kändes som att allt lyftes ett snäpp, och att det inte alls är lika hopplöst längre.. men det är nog bäst att det blev som det blev.. sen vet man aldrig hur framtiden kan bli..

Igår var det segt i skolan, och musikskolan är allmänt tråkigt..vi började marschträna igår, och halva orkestern har aldrig marscherat förut, och vi har en ny tamburmajor som inte vet vad hon gör.. jag kan bli galen för mindre!
På kvällen blev det fika med Jimmy..  och sen tidigt i säng, för jag var så satans trött..

Nu till den stora nyheten.. kl 03:40 inatt ringde telefonen.. Det var Becka som ringde.. Hon har äntligen fått barn!..
I natt kl 00:07 födde Becka en liten flicka på 3810g och 51cm.. jag kan knappt vänta tills jag får se henne.. becka skickade ett mms med en bild, men det syns lite dåligt.. men hon är säkert supersöt!.. Jag ska dit på fredag och beundra underverket :D.. Jag är en riktigt stolt moster!

Dags att plugga lite
Ta ta for now.

"I have always kept my faith in love, it's the greatest thing from the man above"

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Kaffe i för stora mängder är inte bra alls :P

Svar: haha tyvärr är det ett aprilskämt ^^

2008-04-01 @ 17:20:10
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0