Bella=Mrs Lovett

Hur kass har jag blivit på att skriva egentligen? Var tar min tid vägen?.. jag har faktiskt ingen aning själv..

Igår var jag hemma hos Asa på eftermiddagen och hon sprang runt och var nervös för daten hon skulle på.. jag förstår henne.. jag skulle nog ångra mig och springa därifrån.. det är ju så läskigt sånt där. Det hade gått bra iaf.. som tur var.. Nice!..Pappa gillar :P

Jag har fått tillbaka lite Sweeney Todd-kärlek.. jag lyssnar på den hela tiden nu (jag har sånna perioder),jag är verkligen helt galen i musikaler.. vill vara med i en någon gång..men jag har lite scenskräck och jag vet inte om jag kan sjunga tillräckligt bra. ST är jag iaf väldigt sugen på att se igen.. hoppas att det blir i helgen hemma hos Jonas.. Han förstår nog musiken bäst :).. jag ryser av Johnnys röst.. smälter..

Mums idag på busshållplatsen... jag vet att jag överdriver, men shit vad söt han var.. och riktigt heta solglasögon.. bara en sån liten sak kan höja mitt humör lite.. mums.. Pappa gillar :P

Hoppas helgen blir bra.. jag vill så mycket.. vill ha allt på ett speciellt sätt.. tror aldrig att det kommer att hända, men vi kan hoppas-. "vi får se vad som kan hända".. ska man hoppas?

Nu ska jag plugga lite, och sen är det morgonsoffan. Nice!

"Life is for the alive, my dear. So let's keep living it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0