Blablabla

Shit vad dålig jag har varit på att skriva.. har liksom inte haft tid/ork att skriva något.. kan bero på att jag inte har så mycket vettigt att få ur mig heller..

hm.. jag var ledig i tisdags iaf.. gjorde otroligt lite.. skulle plugga, och det gjorde jag.. men ungefär hälften så mycket som jag hade tänkt.. men det funkar väl ändå.. på kvällen var jag och fikade med Jonas på pims.. det var nog bra.. behövde prata och förstå varandra.. nu är det gjort.


i onsdags var jag hos Asa och "jobbade" på projektet.. vi skrev vår planering på lektionen vi ska hålla på vasa, sen kollade vi på sex and the city.. hon har fått boxen med alla sex säsonger... vi har alltså mycket att göra! Hon kommer ikväll igen så ska vi kolla ordentligt.. Jonas kommer nog också förbi en sväng.. han får stå ut med Satc i så fall :).. det är så bra!


I helgen är det fotohajken.. synd att det antagligen kommer så få folk.. men det kan bli kul ändå.. det brukar det bli..


Hur kunde Mattias veta? :P.. jag blev chockad, men dåliga rykten sprider sig fort antar jag :P...


Nu sitter jag i skolan och ska skriva min loggbok.. duktig ska jag försöka vara!


Puss!


"Jag kan vara stark!

Jag kan få allt!

Jag kan sprida färg!

Jag kan regera!

Men det blir nog, en till kaffe och en cigarett"


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: aldrig känns det som.

2008-04-11 @ 21:43:23
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0