Dagens soundtrack - Bara himlen ser på (Olle Ljungström)

(Jag vet att Erik Gadd har gjort den också, men jag hatar honom och älskar Olle.. så.. that's it!)

"Du sa du hade aldrig riktigt tid att tänka
som om en tanke nånsin hjälpt någon med nåt
Du har inte längre kraft att förneka
att du har längtat varje sekund som gått


Du kom roendes tillbaks uti din eka
som Maj på Malö la du fast vid land
Du sa du hade kommit för att leka
som ett bevis på att du brann


Du låter första plagget falla
Du låter andra plagget falla
Du låter tredje plagget falla

Inte lång tid nu
bara jag och du
och så himlen


Bara himlen ser på
Bara himlen ser på

Du sa vi hade aldrig riktigt tid att leka
det var väl det enda jag kunde hålla med om
Du visste att min stolthet skulle vika
samma sekund du tog min hand


Du låter första plagget falla
Du låter andra plagget falla
Du låter tredje plagget falla

Inte lång tid nu
bara jag och du
och så himlen

Bara himlen ser på
Bara himlen ser på

Du sa vi hade aldrig riktigt tid att tänka
jag svarade tid är ingenting man har utan att ta

Du har inte längre kraft att förneka
att du har längtat varje sekund som gått

Du låter första plagget falla
Du låter andra plagget falla
Du låter tredje plagget falla

Inte lång tid nu
bara jag och du
och så himlen

Bara himlen ser på
Bara himlen ser på

Åh du sa vi hade aldrig riktigt tid att tänka
jag tänkte varför säger du det?
Men gud han sitter däruppe och tittar ner
jag tror han gillar vad han ser"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0