"Du är du"

Jag har varit riktigt dålig på att skriva.. Inget vettigt skrivet på jättelänge nu.. jag har helt enkelt inte tid.. vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. någon som har något som de vill att jag ska ta upp?

I fredags var jag en svag människa.. Asa du vet inte hur nära tårarna jag var när du pratade med mig och tvingade mig att äta..Jag var så trött och så ledsen på samma gång.. precis när du stängde dörren bröt jag ihop i en liten hög på golvet och lät tårarna komma.. jag vet inte varför jag mår så dåligt.. eller jo det vet jag.. men jag vill egentligen inte att det ska påverka mig så mycket.. men det gör det.. men jag måste börja tänka mig för.. det är inte bra detta.. så som jag har hållt på.. även om detta också är dumt, så känns det rätt iaf.. på något sätt.
Men jävlar var svårt det är att höra det.. jag hatar det! Jag har så svårt att ta det till mig.. vill liksom inte höra.. Jag vet det själv, men jag vill inte!! Jag vill inte! Det ska inte vara såhär.. fan vad svag jag har varit.. jag måste skaffa lite karaktär.

Skit samma.. även om tors+fre var riktigt usla, illemåendedagar som jag bara vill ska försvinna.. alla tankar och allt.. helgen var iaf bra. Det var fotohajk i Vedum..och jag fick skratta mig till träningsvärk i magen. Vi var så omogna hela helgen.. och det var nog precis det jag behövde.. Jag älskar när det är så.. när jag verkligen känner mig hemma... där jag kan vara precis som jag vill, inga spel längre liksom.. jag blir nästan rörd av att tänka på det.. På natten tänkte jag att jag skulle vilja vara där för evigt.. man glömmer allt dumt när man är med de underbara människorna.. jag vill inte försvinna längre då.. jag vill inte förstöra mig själv med dem.. då vill jag bara vara.

För att inte späda på mina tårar som just nu rinner (jag vet inte vad det är med mig.. överkänslig kanske?) så ska jag sluta tycka synd om mig själv (iofs får ni som läser bloggen skylle er själva.. för mitt humör pendlar så in i helvete!)..Det jag skulle komma till var iaf att jag ska hålla tummarna för Asa imorgon.. Hon ska på date :) Det kommer att gå toppen.. Hon är bäst helt enkelt.. vem vill inte ha henne?

"It's full speed baby, in the wrong direction"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling... Du kan gråta framför mig. Jag vet att du är svag och har det svårt, använd mig! Jag vet verkligen inte hur jag skulle överlevt utan dig. Om du inte varit här förrförra fredagen när allt brast hade jag inte orkat stå. Du är luften jag andas, låt mig bära dig när du inte orkar! Låt mig höra hur gärna du vill, hur allt sliter i dig och hur svårt det är att höra. Låt mig finnas... Det är aldrig svagt att gråta.

2008-04-14 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0