Filt och ett täcke

Hej hopp..
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. det är dumt, jag kan egentligen bara skriva när jag vill få ur mig något hemskt, eller om jag mår dåligt över något. Detta betyder inte att jag inte mår dåligt över saker just nu, men vissa saker och tankar passar inte i bloggen, för många okända som läser. För många som inte ska få veta allt. Alla vet för mycket om mig redan, det är fan obehagligt.

Jag är klantig, jag lyckades klämma fingret i en pianopall idag.. det började bloda, och nu är det ömt :(

Nu vet jag precis hur det kommer vara.. Inget alls i helgen. Inte ett ord. Sen är allt som vanligt igen på måndag. "Jag vill inte vara osams med dig".. Nehe? Men visa det någon gång då.. igår var bra, men man kan inte bygga vänskap på så lite.. det blir liksom inte bra.. Ibland vill jag inget hellre än att ha tillbaka det som fanns i höstas.. helst motvinden.. då var allt perfekt.. men nu inser jag att det aldrig skulle fungera. Jag klarar inte av att inte kunna prata med en person, då går jag sönder. Om det drar igång igen så är det som att försöka lägga tegelstenar i kvicksand istället för på vanlig mark. Vi kommer att sjunka och gå ner oss.. Inte bra för någon av oss tror jag. Eller ja, när det är som bäst då mår jag underbart, precis perfekt. Men sen finns det backarna neråt, och jag orkar inte med dem..

Nu blev det endel ändå..

"Well, I may not go to heaven. I hope you go to hell"

Kommentarer
Postat av: Asa

Du kan sätta ord på saker som inte går att sätta ord på.

2008-04-25 @ 23:47:54
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0