"helgen"

"helgen".. ja det känns som helg, eftersom jag åkte upp till sthlm på en torsdag.. skit samma.. resan gick bra, men jag hatar att åka bil i 4h.. och sen var det ju ingen rolig anledning som vi skulle dit för.

Begravningen var jättejobbig.. jag vill inte ens tänka på den. Men efteråt fick jag träffa min älskade gudfar.. nu först förstod jag hur mkt jag har saknat honom.. helt underbar är han!.. Vi förlorade kontakten när de skiljde sig, och det var väldigt tråkigt.. men nu var allt som vanligt.. jag älskade att få krama honom och känna mig som 5 år igen..

Bebisen var jättesöt! och väldigt liten.. det kommer bilder när jag har lagt in dem på datorn..

Nu ska jag sticka till mormor och fira henne. 79 år igår.

"Put your hands, put your hands inside my face, and see that it's just you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0