I skolan

Nu sitter jag i skolan.. har försökt jobba lite med projektet med Asa, det gick väl sådär, vi pratade mest.. men en liten bit kom vi.. nu är hon iväg och gör prov.. så jag ska försöka pilla lite med vår loggbok.. det känns illa att det är den som tar mest tid i vårt projekt, då kanske vi inte gör så mycket med allt annat.. :P.. men det blir nog bra tillslut.. kursen börjar nästa måndag.. så jag börjar bli lite nervös.. men det fixar sig nog.

Idag har det varit en helt ok dag.. lite seg på sina ställen, men det fixar sig.. John är läskig.. han måste vara synsk eller nått.. obehagligt är det iaf!

Sen ska jag hem och försöka packa lite.. ska till Sthlm på begravning på fredag, så vi åker dit imorgon.. sen ska vi en sväng förbi linköping och kolla på bebisen på kvällen.. förhoppningsvis kommer vi hem på fredag, för det är hälsomässa i skövde i helgen.. och jag älskar den mässan.. Förra året gick vi på gruppseans, och morfar kom dit.. det gjorde mig så glad.. och även om man tvekar på om det stämmer så ger det en lite glädjerus av att veta att det finns något mer.. Men just när han kom var så uppenbart.. allt stämde.. det var verkligen han.. å vad jag saknar honom ibland.. så synd att han blev sjuk så tidigt.. hade velat lära känna honom ordentligt..

Nu ska jag försöka få något gjort..

"Du har mer bagage än en flygplats"

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men om du kommer hem kan du ju va med på KLK ju!! Jag tror john och daniel har pratat med emil för den delen...

2008-04-02 @ 15:02:49
Postat av: Bella

Tror tyvärr att det blir lördag förmiddag ändå.. så jag får nog skippa KLK.. JO jag tror det med, vi åt med honom idag.. Vad har han sagt?!

2008-04-02 @ 18:04:26
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0